2016年10月23日 星期日

靚太Club X 拉斐特 親子雞蛋仔烹飪學堂


話說龍媽媽上星期六參加了生活易靚太ClubX拉斐特親子雞蛋仔烹飪班。

今次的活動在油麻地的拉斐特舉行,地點十分方便,油麻地地鐵D出口,一出地鐵站就見到!



一入到活動場地,就見到很多氣球佈置,造型逼真的獅子氣球、可愛有趣的白免氣球,立即吸引小朋友的眼球,龍哈仔都爭住同氣球影相!

而最令龍哈仔流連忘返的相信是呢個城堡的彈彈床,彈彈床永遠都是小朋友最愛的遊戲之一!


今次的活動安排得非常好,小朋友在等候整雞蛋仔的過程中,大會安排了遊戲姐姐同小朋友大玩遊戲!


遊戲姐姐同小朋友大玩彩虹傘、收買、拔河等遊戲,玩了大半個小時!


每個小朋友都玩得好投入,成個氣氛都好好,加上拉斐特的場地好大,所以小朋友可以盡情玩遊戲!


而在場的另一邊,小朋友就可以輪住整雞蛋仔,雖然蛋漿是預先準備好,但小朋友可以自已調配自已喜愛的口味,分別可以加入朱古力粉、士多啤莉粉或者彩朱。

朱古力怪的龍哈仔當然首選朱古力,將朱古力粉溶入蛋漿中,再將蛋漿例入雞蛋仔夾中,然後每邊熱兩至三分鐘就可以!

雖然只是好簡單的步驟,但對龍哈仔來說已經是一個好新奇有趣的體驗!


剛整好的雞蛋仔外脆內軟,帶有香濃的朱古力味,龍哈仔食過唔停口!

導師IVY媽媽話整雞蛋仔最重要的是時間的控制,整好後一定要用風扇吹上五分鐘以上,先可以造到脆口的感覺!



今次活動,大會仲預備了精美的茶點,有不同類型的甜品,炸薯條、魚柳、三文治、水果、雞翼、腸仔、意粉等…

全部都是小朋友最愛,食物的味道唔錯,龍哈仔都食了唔少!


在另一邊,遊戲姐姐不斷幫小朋友畫手同面,龍哈仔就選了它最愛的恐龍,姐姐畫得好快手,好可愛,畫完之後龍哈仔仲珍而重之,洗手時都小心翼翼,怕會洗掉。






最後仲有小朋友最愛的扭氣球環節以及扭蛋環節!

今次的活動安排得十分好,無論是活動的地點、場地、食物定環節,龍哈仔玩到樂而忘十分感謝靚太Club 及 拉斐特!

原來拉斐特除了有證婚服務外,依家仲可以舉行百日宴及生日會,上面的服務及環節全部都可以在拉斐特提供到,有興趣的朋友們可以到以下網址:



圖像裡可能有3 個人

息,或者是著數情報快DLikefacebook

沒有留言:

張貼留言