2013年11月16日 星期六

家中必備的百靈耳溫計

自從龍媽媽當了媽媽之後,發現家中有幾樣嬰兒用的電器系必備的,排第一的相信系耳溫計啦!因為BB成日要打預防針,好多時都會發燒,所以家中一定要有測體溫的儀器!幫BB度體溫有3個方法,分別系口探、肛探和耳探!第一和第二個方法要用在BB身上真系好難,一來BB會唔舒服、二來BB未必會合作,所以龍媽媽都系鐘意用耳溫計來幫龍哈仔測溫!

當提起耳溫計,龍媽媽發現無論系身邊的朋友定網上的媽媽,大多都推薦百靈牌的耳溫計!在未試用之前,龍媽媽都無深入去了解或者留意,因為龍媽媽家中已經有一部耳溫計啦!但當用過百靈耳溫計後,先明白到點解咁多媽媽都推薦用它!

相信最重要的原因就系它的準確度高和方便

其實百靈版的耳溫計系有兩款的,而今次龍媽媽試用的系IRT4520的型號,呢個型號的耳溫計包括了一個保護盒,呢個保護盒超方便,因為可以將耳套收在保護盒裡,咁就唔會散收收啦!此外,仲有21個耳套除機附送!部機內本身已經有2粒AA電池,所以其實一買返屋企就可以即刻用得啦!

好啦!等龍媽媽介紹一下呢部機點用先,其實用法好簡單!
1)首先當然要將部耳溫計在保護盒拿出來先!
2)龍媽媽摸過個測溫頭非常柔軟,所以大家都唔洗驚整親BB!
3)之後大家每次測溫前都應該用一個新的、乾淨的保護耳套,一來衛生問題,二來可以確保測溫更加準確!
4)之後將新的耳套套在機上,龍媽媽試過都ok易套!

5)之後就可以按mem開機!
6)開機之後,可以睇返之前度的溫度!
7)當準確好就可以將測溫頭插入耳道,然後耳後有個start制!
8)咁就完成整個測溫過程,今日龍哈仔的溫度系37度,即系無發燒!如果2歲以下的BB,要過38度先至系發燒!

最後可以按上面的耳套彈出裝置,將機放返去保護盒度就OK啦!系未好簡單呢?咁樣睇就可能覺得成個過程好慢,其實成個流程只需要幾秒的時間就OK!


點解龍媽媽話百靈耳溫機比龍媽媽用開的準確呢?因為百靈牌耳機有幾個特點系其它耳溫計無的。首先,它有預熱測溫頭,能減少因採用微涼測溫頭產生的冷卻效應,有助確保連績測溫的準備度!第二,它有一個獨特的位置偵測器,如果當我們放入去耳仔測溫時,就會有顯示燈同提示聲去提醒我們測量位置系唔系正確,如果正確顯示燈就會亮,放得唔,燈就會熄滅,而且會有短促的聲響!所以好易知道自已放得

此外,它仲有記憶功能,可以記到之前8次的體溫記錄!有時唔記得了之前量度的溫度都可以睇返比較返!

最後大家唔使擔心唔識用,因為有中、英說明書,而盒外都有簡單說明,部機仲包埋2年保養添!用完之後先明白點解它盒上寫最多醫生選用品牌美國銷量第一,仲要在德國有超過85%消費者的選擇它。因為真系幾好用,又快、又準、又方便!有了它,一家大細都可以靠他來量下溫度啦!



今次試用產品由百靈牌提供!

銷售點:萬寧、屈氏臣、豐擇、百老匯、各大藥房及藥行有售


百靈ThermoScan耳溫計產品諮詢及售後服務中心:

利豐亞洲(香港)有限公司醫療保健組
沙田小瀝源安平街2號利豐中心14字樓

諮詢時間:   星期一至五 (9:30 - 12:00, 14:00- 17:30)
客户熱線:   2686 3319
Website      www.braunhealthcare.com.hk
電郵:           braunhealthcare@lfasia.com


2 則留言: