2015年2月20日 星期五

率先試用全新百靈IRT 6520耳溫槍


探熱器相信系每個家庭裡必備之物,無論系初生的BB定系上學的小孩,好多時都需要探熱器,而龍媽媽家一直都用開百靈牌的耳溫槍,對它真系百份之百的喜愛,而最龍媽媽最近更試用了新推出的全新百靈IRT 6520耳溫槍,用完之後更逼不及待地向大家介紹!


右手邊的系龍媽媽家一直用開的百靈牌IRT4520,之前龍媽媽亦有寫Blog介紹,有興趣的朋友們,可以去以下網址睇返!



說起百靈耳溫計,龍媽媽好鐘意它的保護盒設計,呢個保護盒超方便,因為可以將耳套收在保護盒裡,咁就唔會唔啦!百靈耳溫槍都有它專用耳套,用完之後都可以另外再購買耳套,一盒有40個!

以前龍媽媽有時為了貪快和方便,一個耳套用完又用,有時用酒精紙巾消毒完就算,原來咁樣做除了會影響測溫的準確度,仲有機會因未能完全去除耳套上的細菌而導致交叉感染,所以而家龍媽媽養成了用完每次即棄的習慣,無謂為了省少少錢而得不償失!



百靈的耳溫計的功能好多,但用法一D都唔複雜,跟住上圖的快速使用指南去用,二三次就上手啦!

1.從保護盒上取出耳溫槍。
2.按下電源按鈕。
3.套上新耳套。
4.按下AgeSmart年齡選擇功能按鈕選擇年齡組別,分別有0-3個月、3-35個月以及36個月以上成年人。

龍媽媽覺得呢個功能按鈕簡直系媽媽的恩物,坦白說龍媽媽有時真系分唔清BB的溫度幾時系發燒,幾時系正常,特別系龍媽媽仲系新手媽媽的時候,始終小朋友的體溫和大人唔同,所以有了呢個年齡組別紐就可以滿足到一家大細的需要,因為它會因應唔同的年齡組別而調節發燒提示!


5.把測溫頭伸入耳道,而後按下並鬆開測溫按鈕

龍媽媽另一個鐘意百靈耳溫槍的原因系它的探溫頭非常柔軟,而且專利測溫溫可降低耳道內所產生的冷卻效應,確保連續測溫的準確度,而且它有顯示燈及提示聲提我們正確的測溫位置,如果正確顯示燈就會亮,放得唔,燈就會熄滅,而且會有短促的聲響!所以好易知道自已放得

6顯示體溫

耳溫槍的顯示幕以不同顏色顯示體溫狀況,綠色就代表體溫正常,黃色代表輕鬆發燒,紅色就代表高燒!

除此之外,耳溫槍仲有夜光和記憶功能,可以在黑暗環境使用,仲可以保存9次讀數。

今次全新百靈IRT 6520耳溫槍除了擁有以往百靈耳溫槍的優點之外,仲加入嶄新的AGESmart年齡選擇功能,呢個功能令龍媽媽覺得非常方便,以後量完體溫之後就可以立即知道家人的情況,再唔使估估下!

今次試用產品由MyBB.com&百靈牌提供!

銷售點:萬寧、屈氏臣、豐擇、百老匯、各大藥房及藥行有售


百靈ThermoScan耳溫計產品諮詢及售後服務中心:

利豐亞洲(香港)有限公司醫療保健組
沙田小瀝源安平街2號利豐中心14字樓

諮詢時間:   星期一至五 (9:30 - 12:00, 14:00- 17:30)
客户熱線:   2686 3319
Website      www.braunhealthcare.com.hk
電郵:           braunhealthcare@lfasia.com

沒有留言:

張貼留言