2014年10月19日 星期日

獎勵與營養於一身的BIOGLAN佳思敏兒童營養補充品


小朋友喜歡吃糖果,但坊間糖果都無咩益處,不給小朋友吃糖果,呢個可能性又不太大,假如在吃糖果的同時,亦可以保充到營養,相信媽媽給的放心,而小朋友又食得開心!

最近龍哈仔就試用了澳洲生產的BIOGLAN「兒童多種維他命+蔬菜軟糖」及「兒童Omega3+魚油軟糖」!從此就解決了龍哈仔食糖的問題!


Omega3相信大家都唔會陌生,Omega3有助小朋友的大腦發展,所以龍媽媽平時都有給魚油補充品給龍哈仔食。但對於細的小朋友,龍媽媽都建議大家買糖狀或者糖果款的給小朋友食,因為唔系所有小朋友都接受都魚油味,液態或者市面上膠囊款都比較難給或者令小朋友自願進食!



而今次龍哈仔試食的BIOGLAN「兒童Omega3+魚油軟糖」就唔同啦!唔洗龍媽媽出聲,龍哈仔二話不說,第一時間放入口中!

BIOGLAN兒童Omega3+魚油軟糖一盒有60粒,內裡的軟糖有三款不同形狀和味道的軟糖,包括有士多啤梨味、檸檬及車厘子果汁味!

產品包裝都幾嚴格,除了外有膠紙封口外,樽蓋都要用力按下扭開先先以打開,所以即使龍哈仔拿到,都打開唔到,咁就唔驚他偷食啦!




已經2歲的龍哈仔開始踏入trouble 2的階段,表情越來越多,龍媽媽已經開始進行獎勵與懲罰的教育啦!



對於龍哈仔來說每日好和最簡單的獎勵就系食糖果啦!能夠獎勵到龍哈仔,令他開心而又可以保充到營養,龍媽媽當然非常樂意!

不過獎勵每天只可以有2粒,因為2歲以上每日只可吃2粒!



除了Omega3+魚油軟糖外,BIOGLAN仲有一款兒童多種維他命+蔬菜軟糖,龍媽媽覺得呢款軟糖特別適合偏食,唔鐘意食蔬果的小朋友們,幸好,龍哈仔都系喜歡吃蔬菜的小朋友,所以暫時無偏食的問題!

當然無偏食的小朋友都可以食,因為我們始終唔系營養專家,並唔知小朋友每一日有無吸收到充足的營養,所以龍媽媽在注意龍哈仔飲食時,都會給一D維他命補充品給龍哈仔食,以增加他的抵抗力!


同樣一盒有六十粒,不過2-3歲的小朋友每日只需要食1粒,而4歲以上就食2粒,所以一盒已經夠龍哈仔食2個月。

龍媽媽除了鐘意它能夠為龍哈仔保充營養外,最重要的系它不含人造色素和蔗糖!


自此之後,龍媽媽就將BIOGLAN佳思敏兒童營養補充品當作獎勵咁給龍哈仔食,龍哈仔食得開心之餘,龍媽媽又放心,自然然一舉兩得啦!






沒有留言:

張貼留言