2017年7月4日 星期二

是日推介 之 MOMsenger初體驗


作為媽媽,在湊仔的日常生活中總會遇到好多問題同麻煩,特別係BB剛出世的時候!
龍媽媽通常都會上網搜尋下資料或者在媽媽group度向其它媽媽請教!
但而家資訊氾濫,網上的資訊多都難以適從,或者好多已經不合時宜!


最近龍媽媽在網上見到一個好特別的活動,連朱薰都推介的,就係

美贊臣A+ Facebook MOMsenger功能


之後龍媽媽仲即時試玩了呢個MOMsenger,問了幾個媽媽們最常問的問題
懷孕的媽媽們當然最常問的當然係有無產前講座?
而小朋友出世後最常問的當然係有無奶粉可以試用?有無減價等!
原來美贊臣都有生日贊助,真係唔問唔知!

美贊臣的客戶服務代表好快就可以解答到龍媽媽的問題!
唔單止有人即時回覆,仲答得詳細清晰,以後有咩湊仔疑難,搵MOMsenger就搞掂哂啦!


 2017629日至713大家到美贊臣A+ Facebook試玩MOMsenger(進入美贊臣A+ Facebook MOMsenger以文字輸入“MOMsenger",並填妥表格,有機會獲得HK$50朱古力禮券,名額有1,500名,仲唔快D行動!
    


沒有留言:

張貼留言