2014年11月30日 星期日

「試用」Redwin維特護澳洲「適保梨」潤膚乳


又到冬天啦!天氣變得乾燥,龍哈仔有濕疹的小朋友,幸好,今次轉季龍哈仔濕疹的情況大大有改善,但保濕的工作依然不容有失,因為當你悄有放鬆,濕疹就會變得一發不可收拾!
所以保濕的工作一得要經常做!

最近龍媽媽就抽中了My BB.com的Redwin維特護澳洲「適保梨」潤膚乳,可以給龍哈仔試用啦!


Redwin維特護是澳洲銷量第一的適保梨(Sorbolene)護膚產品,在德國生產,其適保梨配方經由澳洲皮膚科專家研配,性質溫和,獲澳洲皮膚科專家認可,適合各類乾燥及敏感性肌膚人士使用。


唔好以為龍哈仔系男仔就唔貪靚,他每日都要龍媽媽幫他塗潤膚膏的!


通常幫龍哈仔用新的潤膚乳前,龍媽媽都會先在龍哈仔的手上試下先,以免出現皮膚敏感的情況!潤膚乳的質地幾滑,保濕度和滋潤度都OK,最重要龍媽媽鐘意它無香料的配方,感覺比較天然,當然以龍媽媽的經驗,要減輕濕疹,做好保濕系最重要的一環!

是次產品試用及資料由Redwin維特護提供

沒有留言:

張貼留言