2016年10月12日 星期三

【元朗一日遊上】回到六七十年代潮嘆一盅兩件之老馮茶居


九月初九除了是重陽節,仲系龍哈仔的姑姐農曆生日,剛巧碰上星期日,於是一家大細出動到元朗玩返一日!

今次的行程非常緊密,先去元朗的老馮茶居嘆一盅兩件、再去元朗有機生態園、屏山文物徑,最後返到屋企附近大吃越南美食,所以大家得記留意龍媽媽的分享!

身為港島人,真是好少機會到新界地方,元朗當然有唔少的美食,但要適合一家大細,飲茶相信是一個唔錯的選擇!

精心挑選下今次去到一間以六七十年代舊香港為背景裝飾的茶居-老馮茶居


茶居處處都有六七十年代的佈置同擺設,小至舊電話(舊到連龍媽媽都未見過)、收音機、花露水、火水燈…大至醬油店、士多、雜貨店,連舊式公屋的上下格鐵床、晾衫竹、鐵閘都一一在茶居呈現!唔講以為自已去到博物館,不過在呢種懷舊的氣氛下用餐是別有一番風味!







茶居的位分為2種,無論是「冰室」卡座還是「大牌檔」圓枱摺櫈都充滿了懷舊的氣息!


至於茶杯、茶壺以及碗筷就用上了周星馳電影中最常用的公雞碗,呢種公雞碗在香港真是買少見少!




今次龍媽媽一行六大一細,總共叫了十一樣點心,其中有幾款更是平時好少見的!

第一款:蝦醬蒸腩仔飯($38)

平時去飲茶經常食鳳爪排骨飯或者北菇滑雞,呢蝦醬蒸腩仔飯真是好少見,肥瘦適中豬腩肉用蝦醬醃過,帶有濃濃的蝦醬鮮味,腩仔入口鬆軟,配飯一流,不過肉本身已略咸,所以唔需要加豉油已經夠味,加了豉油就太咸。




第二款:沙嗲豬大腸($20)

平時飯茶真是好少食到豬大腸,就算食豬大腸平時都以炸為豬,沙嗲豬大腸就真是未食過,豬大腸得幾入味,滑滑的,不過龍媽媽就覺得大腸偏咸了少許,而沙嗲味就唔太突出!



第三款:古法千層糕($20)

呢款千層糕據說是六七十年代極為流行的點心之一,千層糕加入了咸蛋黃、奶黃、冰肉等材料,食起來層次分明,帶有淡淡的咸蛋香,是道功夫菜!



除了之外,龍媽媽仲叫了蝦餃、蟹子燒賣、粉果、排骨、雞紮、蘿白糕、叉燒腸以及腐皮卷等點心,腐皮卷香脆可口,十分鬆化、蘿白糕略油,但茶居的甜醬及辣椒醬十分出色,點上醬後令蘿白糕加分不少、叉燒腸皮薄夠滑、粉果水準就比較失色,而其它點心就不過不失!

值得一讚的是它的茶,今次點了一壺普洱同一壺香片,普洱就一般,但香片就香氣撲鼻、齒頰留香,以$3一個茶位,真是比好多酒樓優勝!


最後埋單,七個人連茶位,連十一款點心總共$305,價錢一D都唔貴!

老馮茶居
地址:元朗大棠路66號
星期一至日 早上8時至凌晨12時


 龍哈仔龍媽媽

息,或者是著數情報快DLikefacebook


沒有留言:

張貼留言