2016年7月24日 星期日

暑假四圍玩「第三擊」輕輕鬆鬆長洲之旅

4th July 2016
龍媽媽已經有好幾年無去過長洲啦!趁住放暑假,帶埋龍哈仔去長洲覓食先!
由於是星期一,當日長洲人唔多,人少少都幾好行,不過有好多食店就無開!


其實長洲真是唔大,行得快的話半日都可以行曬,先去長洲的北帝廟拜拜先,北帝廟又名玉虛宮,已經有百幾二百年的歷史,龍媽媽好鐘意中國的傳統建築,對中國歷史同文化可以說得上情有獨鐘,所以見到一些古屋同古廟都會入去參觀一下!


當日龍媽媽無特別設定路線去行,行的地方同食的地方都是隨心所欲。行行下就行到東灣泳灘。泳灘雖說不上水清沙幼,但景色都幾迷人,看著藍天白雲,心情都頓時變得開朗!


呢間故鄉茶寮,去過長洲的朋友都應該唔會陌生,它在長洲已經有好多年,最出名的莫過於是紅荳餅同手卷,當日試了它的紅荳餅,$6一個十分抵食。

東灣泳灘附近的路邊的圍欄,掛滿了色彩繽紛的心型牌同許願鎖,相信是近呢幾年先有,龍媽媽早幾年同龍爸爸來長洲拍拖時都未見有,許願鎖一個$40,同男朋友或者女朋友經過寫番個都幾浪漫,至於龍爸爸同龍媽媽呢D老夫老妻,已定終身的當然唔需要,呢種情趣都是留番給D後生仔女!

行得熱熱地,龍哈仔立即食番塊冰西瓜,一塊$6,不貴,不過唔系度度地方有得賣,而且比起食雪糕解渴!


長洲除了芒果糯米糍出名之外,要講出名的當然唔少得甘永泰魚蛋。大大粒的魚蛋$10一串,一串兩粒,魚蛋除了大粒之外,龍媽媽最鐘意它的是很有魚味,而且爽口彈牙,另外仲叫了串炸魚肉釀豆卜,$15一串。由於剛剛炸起的緣故,豆卜香炸可口,比起大大粒魚蛋更為吸引!


之後,萬無目的四圍走,行到一間叫聯興餅家的餅店,賣麵包同傳統糕店,麵包同糕店剛剛出爐,香氣四溢,而且價錢相宜,所以買了個腸仔包同紅豆煎餅來嘗嘗!可能是剛出爐的關系,腸仔包十分軟綿,而煎餅就皮薄餡多,煙煙韌韌,腸仔包一個只是$3,而煎餅就$2.5,這樣的質素真是十分抵吃,之後仲買了豆沙月餅同煎餅回家。


來長洲當然唔少租單車玩,由於龍哈仔仲未識踏的緣故,所以租了有後座的單車,一個鐘頭$40,一日就$100。龍哈仔第一次坐單車,所以十分興奮,不停叫龍爸爸同龍媽媽加快!龍哈仔坐在後座當然十分開心,可憐龍媽媽龍爸爸踏到身水身汗,所以租了一個鐘,嘗一嘗單車樂就算,加上一個鐘已經可以維繞住長洲主要街道一圈!


說起長洲除了芒果糯米糍,大大粒魚蛋外,它的海鮮都十分出名,不過相比幾年前,它的海鮮水準真是急劇下降,今次叫了兩個海鮮,分別是豉椒炒蜆同咕嚕魚柳,送了三碗湯同一碟炒菜,豉椒炒蜆味道一般,蜆不太入味,咕嚕魚柳還可以,至於湯淡而無味(不過送的要求唔可以太高),最後埋單$155,價錢一般,但食物質素就真系麻麻!所以自此之後應該唔會再到長洲吃海鮮了!


暑假應該用來玩樂,從玩樂中學習,製造親子間的「玩憶」!
(呢個暑假龍哈仔唔上興趣班,跟隨著龍爸爸、龍媽媽四處玩,一齊來玩盡港九新界)

暑假四圍玩「第一擊」來自韓國卡通ROBOCAR*POLI*銅鑼灣皇室堡


沒有留言:

張貼留言