2013年6月23日 星期日

學肥媽用一百元煮西餐



最近龍媽媽的part-time比較得閒,有時間可以煮返幾味!
唔知大家最近有無睇肥媽的節目呢?都給了好多煮平菜的idea給我們!
在而家物價咁高的時候,一百元其實煲一煲湯都已經無了,
更可況系煮西餐,而家龍媽媽就教大家用一百蚊煮一餐西餐!
有香煎秋刀魚,香菇炒三色椒,焗芝士茄汁豆薯蓉和焗芝士白汁雞柳意粉四個菜,
夠曬一家大細食啦!
以上菜式都系懶人和初學的菜式,特別適合唔識煮飯的朋友們,
完全無技巧可言,龍媽媽都教識了十幾歲的龍妹妹煮以上幾味!
希望給D idea大家啦!


先來香煎秋刀魚,平時在街上食一條秋刀魚平極都要十幾廿蚊條,
但其實秋刀魚在街市賣好平炸,百佳惠康都有食賣,不過貴D,2條十幾蚊,
最平系佳寶,以上一大碟秋刀魚,有6條都系20蚊,
加埋1個檸檬都系22.5!抵呀!又平又香口!
買返來洗乾淨,再用鹽醃下秋刀魚,最後煎下它就食得!食的時候加D檸汁仲好味呀!


香菇炒三色椒,三色椒除了有營養外,炒起身又甜又脆,配埋香茹就非常好味!
三色椒和香茹兩種加埋12蚊!抵呀!呢個仲可以做稍後意粉的配菜添!



焗芝士白汁雞柳意粉,龍媽媽呢個用了懶人招數,就系個汁用了罐頭湯了,
如果自已整白汁,咁的價錢一定整唔到,所以為了慳時間和錢,用了白汁雞柳罐頭湯!
煮法好簡單,先將意粉煮淋,大約煮10分鐘到,再將罐頭湯和意粉混埋,
最後將意粉倒入錫紙盤中,再加入剛才炒的香菇炒三色椒做配菜,
最後佈上芝士放入預熱了的焗爐焗20分鐘就得啦!
罐頭湯$12罐,意粉$10一包,用半包就ok啦!(已約夠4個人食)
芝士一包14.5(佳寶最平!)



最後有小朋友最愛的焗芝士茄汁豆薯蓉,薯仔兩斤已經可以整到好多薯蓉,
煮法系先將薯仔去皮切粒,再用熱水煮淋,再將煮仔放入攪伴機攪到變成蓉,
在攪好的薯仔中加入胡椒粉、鹽等調味,之後再因應薯蓉的濕度加入牛奶,
最後整好的薯蓉放在錫紙盤上,再在面上佈上罐頭茄汁豆和芝士,再放入預熱了的焗爐焗15分鐘就ok!
2斤薯仔$10,鮮奶一盒$4,罐裝茄汁頭$10,芝士用焗意粉剩下的就ok,而錫紙盤就$12有6個!

今次共用了$107,不過錫紙盤、芝士等系用唔曬的,可以留下次用,
所以維起大約一百蚊到,如果大家有焗盤仲唔使買錫紙盤添!
當然整出來唔止以上的份量,焗芝士茄汁豆薯蓉,以上的份量總共焗到3盤,意粉都焗到3盤!
所以一定平過出面食!仲好好味添!其實整法真系好簡單!大家可以試下一齊整!

沒有留言:

張貼留言