2013年6月21日 星期五

Neogence毛孔淨化系列blogger event



今日龍媽媽參加了由莎莎所舉辦的Neogence毛孔淨化系列的Bloggers event!
其實龍媽媽好少參加美容產品的event,今次很開心可以出席,真系多謝SASA的邀請!
今次event介紹的產品系台灣三大品版之一的Neogence
Neogence唔知大家有無聽過?它的玻尿酸產品就相當出名啦!
而今次的發佈系它的全新毛孔淨化系列!
皮脂平衡水凝膠Anti-blemish Treatment Gel 50ml    
粉刺溶解精華Extremely Off-heads Serum Ph5.5 15ml    毛孔淨化潔膚凝膠Pore Purifying Cleansing Gel 125ml   
   毛孔緊緻精華
Extreme Pore-reducing Serum 30ml 



在活動未開始前龍媽媽去了做個皮膚的測驗,睇下毛孔的情況,
最近龍媽媽的工作壓力比較大,所以毛孔變得好粗,又有痘痘!得出來的分數當然好低分,
睇上面龍媽媽的鼻的毛孔有幾多黑頭和毛孔幾粗就知道龍媽媽的皮膚有幾差呢?
特別系去黑頭方面對龍媽媽來說真系個難題,所以希望Neogence新出的粉刺溶解精華可以幫到龍媽媽啦!


未開始前,飲杯紅蘿蔔汁先!無糖!夠fresh和健康!


今次的活動請了該品版的醫學博士,謝博士為我們講解最新的全新毛孔淨化系列優勝之處!
仲用了兩個實驗來測試證明它的優點!


首先系用pH試紙,試下它的PH值,原來人的皮膚的pH值系5.5,帶弱酸性,
而毛孔淨化系列的ph值亦系5.5,從上述的試紙可以見到Neogencs的試紙無咩變色,
而其它品版的紙就有,其實龍媽媽知道市面上的收毛孔產品系帶極酸性,
龍媽媽呢D敏感皮膚一用就會變得好紅和出痘痘,所以龍媽媽比較鐘
不傷肌膚的產品!


而下一個試驗就系試全新毛孔淨化系列控油方面,
塗了一層薄薄的皮脂平衡水凝膠,再用面油紙測試,真系一D油都無,好乾爽!
單系呢2點都足以令龍媽媽愛上呢個系列!


之後仲玩了2個遊戲,雖然拿唔到獎,不過志在參與!



聽完博士的講解和玩完遊戲後,大會貼心地送上精美的茶點給我們,幾好味!


仲有焦糖燉蛋,真系引死為食的龍媽媽啦!
今次的活動真系安排得好好,大會仲送上粉刺溶解精華給龍媽媽試用,
等龍媽媽試用完再和大家分享,希望可以同士多啤梨鼻byebye啦!
再一次多謝sasa邀請!


沒有留言:

張貼留言