2013年6月14日 星期五

龍哈仔九個月啦!



龍哈仔9個月啦!龍媽媽好似剛打完8個月無耐,又打9個月的成長了!
龍媽媽上網找了9個月的BB成長發展,等龍媽媽對比下龍哈仔的發展如何先!

牙齒:小兒乳牙開始萌出,大部分在6~8個月時,最早的可在4個月,晚的可在十個月。
 (ok!龍哈仔在七個幾月就出牙了,而家都系得4隻牙仔)

小兒試著獨站,抓住欄杆能站起來,並能從站立姿勢坐下,從坐位躺下和臥位坐起,能靈活地爬行。
(ok!龍哈仔已經識站,有時唔洗扶都可以站都十幾秒,而爬方面仲越爬越快添!)

會從抽屜裡取出玩具,用食指和拇指捏起細小的東西,知道尋找掉在地上的東西。
(good!龍哈仔而家識得自已在碗裡拿星星餅來食,而且食得好好,就算星星跌在衫上,都識得自已搵返拿來吃)

嘴裡不停地發出聲音。能聽懂幾個較複雜的詞句,如「再見」等。
(ok!嘴裡不停發出聲音,特別系抱他睡的時候,龍媽媽叫他byebye時它有時都做到byebye的動作!)

聽到禁止的聲音便停止運動。看見熟人會把手伸出來要人抱,喜歡和成人『藏貓』。
(ok!聽到唔好和No會停一停睇下你,但停完後會繼續他的壞行為,見到龍媽媽想抱他,會爬過來和伸手!)

出生9個月的寶寶喜歡和大人一起玩遊戲,喜歡聽大人對他的言語行動表示稱讚和喝彩。
(ok!龍哈仔好鐘意和大人玩,見唔到人會大哭,鐘意人讚他,讚完他會笑得好開心!)

寶寶這時候已經會揮手來表示「再見」,拍手表示「歡迎」。
(good!識揮手,識拍手,龍媽媽覺得呢樣系今個月龍哈仔最大的進展!)

有時,他會對物體的不同形狀構造發生興趣而對這個物體進行仔細地觀察。
(poor!呢樣龍哈仔似乎仲未做到!)


其實在行為方面,龍媽媽無擔心過龍哈仔,你睇最近越來越多表情!



但在飲食方面,龍媽媽就比較擔心,因為龍哈仔有濕疹,所以有好多野食都要大過D先試得!
而龍哈仔就唔鐘意食固體食物,除了香蕉外,最鐘意飲奶奶,
其實龍媽媽想一歲後幫龍哈仔戒奶,因為奶比較易致敏,
但龍哈仔體重比較輕,人們話戒奶後會瘦好多,
所以唯有努力給多D耐性給他,希望他會鐘意食固體食物啦!

沒有留言:

張貼留言