2013年10月7日 星期一

【開箱文】MaMa Mia母嬰用品初體驗

早前龍媽媽參加了Yes-Parents.com X MaMa Mia媽媽Blogger試用大募集,成功被挑選成為試用媽媽之一,對於母嬰產品的試用龍媽媽真系好有興趣去試,因為最有切身的需要和感受!
今次龍媽媽一次過收到9件的Mamamia母嬰產品!
呢個系列的母嬰產品都差唔多包含了大部分準媽媽和新手媽媽所需的物品!
現在就等龍媽媽介紹下呢9件產品!


首先有孕婦托腹帶、收腹帶、母乳喂哺圍巾和嬰兒包被!
龍哈仔已經一歲大,對於以上四件產品龍媽媽都暫時未有機會用,
可能會留給龍哈仔的細佬妹用(不過應該系四、五年之後的事了!)


除了以上四件之後,其餘的五件產品龍媽媽和龍哈仔都可以立即試用到!
龍媽媽最愛的系可以一次過試到3款唔到的揹帶!
今次可以試到環型揹帶、X型揹帶和多功能揹帶,
雖然未正式試用,但簡單了解過後,龍媽媽覺得3款揹帶都各有千秋!
遲D會逐一報告下試用後的感受了!


除了揹帶外,仲有2合1嬰兒睡袋和嬰兒座椅帶,
此外仲送了一張兒歌故事音樂給龍哈仔添!
龍哈仔今次真系大豐收了!
下個星期開始,龍媽媽會有以上產品的試用文!

Mamamia以實惠價錢提供.一系列高質素母嬰用品,現於全線荷花親子店、新都城百貨公
司、爸媽部落等各大商店火熱發售。
http://www.facebook.com/mmm.hkg
查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk
更多分享: www.Yes-Parents.com / http://www.facebook.com/YesParents

3 則留言: