2014年4月12日 星期六

生日日記(上)之血拼東門


清明時節唔需要掃墓,碰上龍爸爸放假,於是就同龍爸爸以及妹妹一齊北上東門,提前慶祝龍媽媽生日。龍媽媽早在深圳影婚紗照時已經去過東門好幾次,不過自從龍哈仔出世後,龍媽媽已經無再踏足此地,所以今次舊地重遊超開心!

東門真系超多野買,其實當日已經一早出門,可惜勁多人過關,所以差唔多中午到達東門。

清明節當日勁好天氣,非常之熱,所以行2步就勁口渴,都系買杯飲品先,無去東門兩年到,D物價升了超多,人仔已經升上,北上消費已經要差唔多加20%,而物價又升埋,真系無以前咁抵玩!一杯西瓜汁,9蚊人仔一杯,維起港幣十一蚊到!


原本想搜查下東門有咩好野食,不過因為唔想四圍搵,所以決定行到邊食到邊,最後就決定食呢間西餐,環境和服務尚可以,不過內地的食物真系得個樣,款式和賣相抄香港抄到足,
但味道就差天共地!


賣相就真系好得,得味道真系一般般,價錢就和香港差唔多!


食完剛剛的一餐,真系有D美中不足,剛巧妹妹想食甜品,見呢間仙芋世家幾特別,決定入去一試!



行到入去,見到個個人食緊的甜品都超大碗,所以決定買一碗試試味先!果然系台灣連鎖店,真系有信心得多,除了份量超多外,賣相、味道都勁得,芋頭超香,超淋,芋圓勁有口感,配上碗上的刨冰一齊食,就系另一種滋味,真系要推介下,價錢仲唔貴,20蚊人仔有交易。 


食飽飽,當然要血拼,其實東門就好似香港的旺角咁,不過龍媽媽就主要去批發城掃平貨!


大手掃貨後當然要醫下肚啦!去了東門小食街,小食街就好似香港的food court一樣,不過它比較特別之處系要先入錢去美食卡中,然後再到自已想買野食的檔位買,D錢就會在美食卡度扣,食完就可以將美食卡退回,它會退返餘額給你!

小吃街無咩特別野食,價錢唔太平!


老公和妹妹想試呢條燒魚,原本系麻辣燒魚,因為食唔到辣所以走辣,一條79蚊人仔,都算幾蚊,不過香港肯定唔止,所以大膽一試!燒魚的味道亦都唔錯,魚肉幾香、幾滑,不過就太多骨,但整體可以接受!

因為要趕返屋企湊龍哈仔,所以食完飯就趕回香港啦!


以上就系龍媽媽今次的戰利品,用了420蚊人仔,大約五百蚊多D港幣!
算系幾抵,大家一齊黎睇下龍媽媽的戰利品啦!


先來的系韓款的中袖外套,照片睇可能睇唔到它的質地,不過龍媽媽見過旺角和銅鑼灣要有賣,賣大約二百幾、三百,龍媽媽買就100蚊人仔!


再來的系韓款的白色套裝,呢個就比較單調d,要配d飾物會好睇好多,不過質地超好,而且只系40蚊人仔,勁抵,二話不說,即入手!


再來的系冬天的原料套裝,相片影出黎會比較成熟,但下身系百摺裙,而且真實物品無咁顯老,配上閃石,For龍媽媽一d隆重的場合。又系一個必敗的價錢,一套系人仔50,大家無睇錯,系50蚊人仔,當問價的時候龍媽媽都以為聽錯,所以明知唔會有太多場合著到,都敗回家!因為唔敗對唔到自已,著一、兩次都抵!


之後就買了D長T-shirt,每件29蚊人仔,龍媽媽知道唔算太平、淘寶可能仲平,但加埋運費可能差唔多,而且無得睇實物,有D驚,所以都系敗了先夏天著。
而右手的裙褲又系勁抵,十五蚊人仔,質地超好,唔會焗身,最重要顯瘦,加上龍媽媽的肥pat pat,好難買褲,所以著呢d可以遮到patpat!

今次的東門之行真系買得超爽,淘寶的價錢,可以見到真貨免去風險。東門買野真系幾抵,食野就真系要留港消費好啦!

沒有留言:

張貼留言