2014年4月14日 星期一

生日日記(下)之點玲瓏點心專門店


        最近的兼職比較得閒,可以多返少少時間打自已的生活日記,生日當日還要上班,其實可以請假,但之前已經北上東門吃喝玩樂,所以還是乖乖上班吧!
        放了工,龍爸爸就接龍媽媽食晚飯,因為屋企好早開飯,所以龍爸爸一早已經吃過晚飯,所以都系陪陪龍媽媽為主!
        去了家裡的附近的點玲瓏點心專門店,由於系新門張,所以裝潢、格局都唔錯!



食物的款類唔多,連甜品,只有廿多款,因為龍爸爸已吃,所以今次只系叫了4種食物!

香草巴黎汁金球丸 $20

餡料配搭幾特別,食得出有香草味,但香草味唔太濃,龍媽媽覺得個汁多D和濃D比較好,
因為系炸品,雖然新鮮熱辣,夠香口,但偏向乾身,如果能夠配上一個醬汁伴食就更加好!




黑芝麻黃金粒流沙包 $20
用芝麻做包皮,新鮮熱辣辣,幾香幾軟熟! 蛋奶味濃郁和流沙度十足,
唯一美中不足的系芝麻包皮無咩芝麻味!

燒芝麻湯丸$16

龍媽媽最愛吃湯丸,特別愛吃芝麻湯丸,呢個燒湯丸幾特別,
湯丸皮造得幾薄,而芝麻餡幾濃和香口,味道唔錯,唯獨一客得3粒,收費比較貴!


章魚肉餅飯$26

在肉與肉之間有細細粒粒的馬蹄,增加了肉餅的口感,而飯亦蒸得幾軟綿,
配上甜豉油,味道唔錯,分量亦不少!

以上四款食品,連茶錢(它唔收加一,但收每人4蚊茶錢)$90,
價錢一般,唔算太貴,但食物的份量偏細和少!
星期六、日食還可以接受,
但平日龍媽媽咁慳家,當然情願到普通茶樓,
因為呢個價錢可以2個人食到抱住個肚走了!


晚飯後,回家還吃到龍爸爸預先買好的美心蛋糕,
雖然系mini版,但已經夠我們一家吃了!





2 則留言:

  1. 哇哇!我最愛的流沙包。唔見龍哈仔上鏡既

    回覆刪除